اولین مرکز تخصصی ورزشهای هوایی در جنوب کشور

نمایندگی انحصاری nervures فرانسه

  • دوستان عزيز جهت پيش ثبت نام می توانند از طريق اين سايت اقدام به ارسال پيغام نموده و نام و نام خانوادگی، شماره تماس و مختصری از سابقه پروازی خود را ارسال کنند. متعاقبا پس از رسيدن کلاس به حد لازم باايشان تماس گرفته خواهد شد.

  • در اين وب سايت بخشی به مطالب آموزشی اختصاص داده شده است. در اين بخش چهار مجموعه از مطالب وجود دارد. مطالبی علمی درباره خلبانی پاراگلايدر، مطالبی در خصوص علم هواشناسی، مطالب علمی درباره تئوری پرواز و مجموعه ای مربوط به مطالب متفرقه .

    شما هم می توانيد مطالب خود را با ارسال به ايميل ahwazpara@yahoo.com به نام خودتان در اين وب سايت ثبت نماييد

برای مشاوره در زمینه پرواز و ثبت نام در دوره های آموزشی با ما در تماس باشید

Avatar Avatar Avatar Avatar

سخن مدیر

بنام تجلی بخش آسمان

از دیرباز هر انسانی رویای پرواز را در سر می پرورانده است. در گذشته این آرزو بر اثر فقدان امکانات و سرمایه و شرایط کافی برای ساخت تجهیزات پرنده ، بی نتیجه ماند ، اما دیری نپایید که در حال حاضر با پیشرفت علم و دانش ، انسان توانسته است به جدیدترین شیوه های فنون هوایی ، منطبق بر آخرین شیوه های نوین آشنا شود که به راحتی هر فرد علاقمند میتواند با هزینه کم به حقیقت و تعبیر رویاهایش نزدیک گردد. این تازه ها در فنون هوایی چون چتربازی ، کایت ، پاراگلایدر و.... تحقق مییابند. به تعبیری میتوان گفت فنون هوایی بالهایی توانا از زیباترین نعمات خداوندی هستند که انسان را در آسمان نیلگون به هرسو شناور میسازند. در طول مدت معرفی و آموزش فنون هوانوردی ، به سادگی و طبیعت لذتبخش آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین ضرورت رعایت قوانین و مقررات این فنون را ، نبایست فراموش کنیم و بدانیم فنون هوایی گونه ای از فنون حساس بوده که برای تامین ایمنی ، تجهیزات مخصوص خود را دارد. پرواز ما درآسمان ، میان جریان عظیمی از توده هوای نامرئی است که برای هدایت پرواز ، بایستی آگاهی کامل را از آن پیدا کنیم. در آسمان نبایستی وضعیتهای مختلف و گوناگون هوای اطراف خود را ، از نظر دور داریم و بدانیم از قوانین طبیعت و تجربیات انسان پیروی کنیم و آنها را محترم بشماریم. بنابراین در بخشهای مختلف وبسایت ، خلاصه ای از موضوعات لازم آورده شده است . مطالب این وبسایت ، ویژه آن دسته تنظیم گردیده است که آشنایی چندانی با فنون هوایی نداشته اند.

لذا سعی بر آن شده است که راهنمایی های مورد لزوم و مطمئن جهت معرفی فنون هوایی و پروازهای ایران و جهان بدقت تنظیم و مرحله بندی نماید. مدرسه پرواز خوزستان بعنوان اولین مرکز تخصصی ورزشهای هوایی در جنوب کشور و استان خوزستان ، رسالت خود می داند ، به کمک مطالب علمی ، از سرآغاز افکار پرواز در انسانها تا مراحل آشنایی با جدیدترین تجهیزات پرواز را به کمک تصاویر و درج جزئیات حائز اهمیت ، معرفی فنون هوایی بصورت عامیانه و ساده را ارائه دهد. در جهت تلاش بر گسترش و معرفی هر چه موثرتر فنون هوایی در بین جوانان ورزش دوست کشورمان ، بر آن شدیم با بهره جستن از تجربیات و آموزه های مربیان بین المللی فنون هوایی کشور ، بصورت وبسایت ، با انجام مشاوره راهنمایی و ارائه مطالب منظم و بصورت بسیار ساده ، به معرفی فنون هوایی ایران و جهان بپردازیم. امید است ورزشکاران هوایی کشورمان نیز ، پرچم مقدس کشورمان را بر سکوی نخست افتخارات ورزشهای هوایی جهان برفرآشته نمایند. به امید آن روز خدا را نیز شاکریم که در کشوری آزاده ایم به حمت عقابان سنگربانش در سایه امنیت آسمانش عاری از دود و تحدید به تفریحات هوایی میپردازیم نامشان گرامی باد

علی رضا محمدیان